Pénzügyi és könyvelői munka támogatása
Egy vállalkozónak sok mindennel kell foglalkoznia napi munkája során. A szakmai feladatokon kívül adminisztrációs tevékenységet is kell végeznie, amiben egy pénzügyi asszisztens a segítségére lehet.
A számlázás, postára járás, bejövő számlák kezelése, szkennelése, mentése, kapcsolattartás a könyvelővel és sok más hasonló feladat, ami egy 10-12 órás munkanap után már elég fárasztó elfoglaltság.
Egy szakmunkát végző vállalkozónak sokszor nem marad ideje, energiája vagy türelme ezekre az adminisztrációs munkákra. Ráadásul a NAV általi törvényi követelmények is egyre több időt igényelnek, egyre több és bonyolultabb adminisztrációs feladatokat rónak a cégekre, egyéni vállalkozókra. Ezáltal egyre több a hibalehetőség is. Szükség lehet egy olyan távmunkában dolgozó segítségre, aki leveszi a vállalkozó válláról ezeket a terheket, vagy besegít a könyvelési feladatok elvégzésében.
Szolgáltatások (távmunkában):
– Alapvető könyvelési feladatok, számlázás
– NAV 3.0, NAV xml (vevő/szállító számlák) lekérés és adatszolgáltatás xls/xml/csv import állományban
– Könyvelési anyagok összekészítése (pl. bevallások előtt)
– Pénzügyi tranzakciók bonyolítása és nyomon követése
- Számlázás, árajánlat írás, egyedi levél, szerződés készítés
- Számla postázás
- Számlák iktatása, szükség esetén szkennelés
Szükség esetén távmunka feltételeinek megoldása, technikai támogatással.