Loading color scheme

Home office iroda, online asszisztens

Kisvállalkozók, akik remekül elboldogulnak iroda nélkül. Az adminisztrációs feladataikat otthon végzik este, munka után. Azonban néhány elmaradt számlabefizetés, lekésett határidő vagy elfelejtett találkozó után előbb-utóbb mindenki rájön arra, hogy jól jönne egy szakszerű segítség, aki házon kívül, online is el tudja látni a feladatait. 

Ezután sincs szükség irodabérlésre, irodagépek, irodaszerek beszerzésére, csupán egy online asszisztensre, aki mindezekkel rendelkezik. 

A Covid járvány bebizonyította, hogy a home office munka beválhat. Az otthoni munkavégzés már egyre elterjedtebb, a munkáltatónak nem kell bejárási költséget fizetni a munkavállalók részére, ritkább a táppénz, hatékonyabb a munkavégzés, alacsonyabbak a fenntartási költségek.

Az online asszisztensi feladatok elvégzése így nincs helyhez kötve. Az időpontegyeztetéseket elintézheti egy internetes IP telefonnal (VOIP telefon), melynek elhanyagolhatók a költségei. A megbeszélt találkozókat felviheti egy közös google fiókba, amit szinkronizálhat a vállalkozó telefonjára, aki így azonnal láthatja, mikor milyen időbeosztással kell dolgoznia. Nincs több elfelejtett árajánlatküldés, számlabefizetés, vagy lekésett találkozó.

Szolgáltatások:
– Adatrögzítés, adatfeldolgozás, gépelés
– Árajánlatkészítés
– Fénymásolás, szkennelés
– Naptárkezelés
– Alapvető könyvelési feladatok, számlázás 
– NAV 3.0, NAV xml (vevő/szállító számlák) lekérése és adatszolgáltatás xls/xml/csv import állományban 
– Könyvelési anyagok összekészítése (pl. bevallások előtt)
– Pénzügyi tranzakciók bonyolítása és nyomon követése 
– Számlázás, árajánlat írás, egyedi levél, szerződés készítés
– Számla postázás 
– Számlák iktatása, szkennelése
 Szükség esetén távmunka feltételeinek megoldása, technikai támogatással.