Loading color scheme

Közösségi média kezelése, megosztások

Vállalati és egyéni értékteremtés a közösségi média alkalmazásokkal: marketing -, reklám -, PR -, HR -,  kreatív -, szociális tevékenység, piackutatás, adatgyűjtés,  tanácsadás, stb. A legjobb közösségi médiamenedzsment eszközök segítségével időt spórolhatunk a szociális média marketinggel.

Miért érdemes egy vállalkozónak kihasználni a közösségi média marketingjének előnyeit?
Míg egyes vállalkozók már régóta használják a közösségi média marketinget, mások még idegenkednek ettől a lehetőségtől. 
A közösségi média napról napra fejlődik. Évekkel ezelőtt a közösségi médiát csupán személyes kapcsolattartásra használták. Manapság azonban ez az internetes felület hatékony marketing eszközzé vált, amelyet a legtöbb vállalkozó már felismert és a vállalkozásának fejlesztésére használja. 
A közösségi média lehetőséget ad a potenciális és meglévő ügyfelekkel történő közvetlen kommunikációra.. Ez megkönnyíti a vállalkozók számára a kapcsolattartást ügyfeleikkel. Ha az ügyfél bármilyen nehézséggel szembesül, a közösségi média használata gyors válaszadási lehetőséget biztosít és segít a vállalkozóknak megismerni ügyfeleik kívánságait és választ kapnak olyan kérdésekre, mint "Elégedettek az Ön termékeivel?" "Gondolják, hogy a versenytársak jobb szolgáltatást nyújtanak?" ,stb. 

- Könnyebben növelhető az értékesítés, kisebbek a hírdetési költségek. A marketingszakemberek több mint fele azt állítja, hogy a közösségi média marketing javítja az eladási statisztikákat
- Minden, a közösségi média platformon elküldött hozzászólás, megosztás számít. Ha elég sok embert elér a hírdetése, akkor sokkal gyorsabb növekedést fog elérni.
- A közösségi média marketing használatával csökkennek a hírdetési költségek. 
- A meghírdetett termékekkel és szolgáltatásokkal a közösségi médián keresztűl a megfelelő időben a megfelelő közönséget célozhatjuk meg. Például a Facebook hirdetéscélzási funkciójával a hirdetők megjelenített reklámozott tartalmát egy adott helyen vagy egy adott leírásban és demográfiaban élő közönség számára jeleníthetik meg.
- Minél többen beszélnek egy vállalkozásról, termékről, szolgáltatásról a közösségi médiában, annál szélesebb körben lesz ismert.  Ha az emberek csak egyszer is találkoznak egy ilyen hírdetéssel, megosztással, ez valahol a memóriájukban mentésre kerül és sokkal nagyobb az esély, hogy szükség esetén ezt a vállalkozót fogják megkeresni a jövőben.

Szolgáltatások:
Szociális média beállítása / karbantartás / tartalomkutatás / ütemezés
FB megosztások
Facebook -,  létrehozás, felügyelet és elemzés
Fórumok kommentálása
Google cégem kezelése, létrehozása